David Cage interviuPotrivit lui David Cage, conducatorul lui Heavy Rain si Beyond : Two Souls, producatorul Quantic Dream, jocurile video sunt cel mai fascinant mediu creat vreodata. Ultima editie din revista Play Magazine, caracterizeaza un interviu cu veteranul industriei, ce spsune ca in momentul acesta, ei folosesc jocurile video ca o jucarie, dar au potentialul sa devina mai importante.

” De departe, jocurile video sunt cel mai fascinant mediu pe care omenirea l-a creat vreodata. Acestea au puterea sa te faca sa gandesti in feluri in care filmele si cartile nu au reusit niciodata.”

Cage si Quantic Dream muncesc acum la un joc Playstation 4, si suna ca si cum Cage se gandeste la o modalitate cu totul noua sa spuna o poveste pentru acest proiect. Acesta spune ca scopul lui in ultimii ani a fost sa dezvolta o noua abordare pentru naratiune, in loc sa se gandeasca la un script 2D ca un film, ce se deplaseaza in timp si spatiu, a incercat sa dezvolte un script 3D care opereaza in timp, spatiu si interactivitate.

Cage a adaugat ca a incercat sa furnizeze experiente interesante interactive si in acelasi timp sa invete cum sa le faca mai bune. Chiar daca acest lucru inseamna pentru el sa fie un fel de extraterestru pentru industria jocurilor. Acesta a vrut sa experimenteze si sa incerce noi idei, el se critica, gandindu-se la lucruri pe care ar fi vrut sa le faca diferit, dar foarte rar regreta. Incearca sa inteleaga acest nou limbaj pentru a spune povesti interactive.

Nu va asteptati insa ca noul joc pentru Playstation 4, sa se concentreze pe un erou ce impusca in stanga si in dreapta. Cage a spus ca personajele lui nu poarta arme si impusca orice persoana intalnesc, ci traiesc o viata normala si fac lucruri lumesti, au emotii si relatii. Pentru Cage acest lucru inseamna interactivitate, creand o empatie intre jucator si personaj.