logo-hush-coverFrica din copilarie poate parea prosteasca, acum ca am crescut cu totii, dar este uimitor cat de tare ne puteam convinge cum ca monstrii din debara si fantomele care bantuie existau atunci cand eram singuri in casele noastre intunecate.

Pentru a-ti infrunta acele temeri nu este un lucru usor pentru un copil, dar Ashlyn pare pregatita sa-si faca loc printre tot acei monstri, folosind jucarii si papusi in jocul Hush. Setul de jocuri action adventure episodice al lui Game Studio 78, are loc intr-un orfelinat abandonat.

Fiecare dintre episoadele Hush, va fi compus din 3 capitole construie in jurul temerilor specifice. Primul capitol al primului episod, „Fear of Thunder” (frica de tunet), de exemplu, va contine monstrii care o paralizeaza pe Ashlyn cu ajutorul unor zgomote puternice, comparabil cu trasnetele si tunetele, care ii lasa pe unii copii nemiscati din cauza fricii intense pe care o traiesc la auzul acestor zgomote. In caz de ati uitat unul din motivele din cauza carora nu puteati sa dormiti cand erati copii, era frica de intuneric, paianjenii si clownii fiind abordati de asemeni de cei de la Game Studio 78 in Hush.

Game Studio 78 foloseste Alice : Madness Returns, ca inspiratie pentru mediul inconjurator si inamicii nebuni din cadrul jocului Hush, avand ca referinta si „The Return of the Zelda” pentru puzzle-urile din cadrul acestuia. Din moment ce Ashlyn combate temerile, utilizatorii vor fi nevoiti sa-si pastreze ecartamentul de curaj plin in timp ce exploreaza, nereusind acest lucru insemnand ca va trebui sa fugiti de batalii, doar daca Ashlyn nu lesina pur si simplu.

Hush este acum pe Indiegogo si este planuit sa ajunga prima data pe PC si Mac, cu versiunile de pe Xbox One, Ps4 si Wii U ce vor urma. Daca vor fi fondati cu 100 de mii de dolari, jocul va fi lansat si pe Android si Ios, insa 50 de mii de dolari sunt necesari pentru dezvoltarea primelor 3 episoade pentru platformele de acasa.