BattlefieldDesi Battlefield Hardline vine la un an dupa Battlefield 4, seria nu a fost transformata intr-una anuala, cea ce inseamna ca Electronic Arts nu planuieste sa lanseze unul in fiecare an. Acest lucru se intampla potrivit vice presedintelui executiv de la EA Studios, Patrick Soderlund, ce a declarat intr-un interviu cu Polygon pe care Hardline nu a realizat un precedent pentru programarea lansarilor francizei din viitor.

Acesta a spus ca nu inseamna necesar ca trebuie sa anualizeze Battlefield si ca asa va fi intotdeauna asa. Aceste comentarii vin la scurt timp dupa ce le-a spus celor de la Polygon ca nu fiecare joc pe care il realizeaza EA va primi o continuare in anul urmator sau se va vinde dupa aceea pentru 10 milioane de unitati.

Electronic Arts are cateva serii anualizate, cum ar fi jocurile de sport, Madden si FIFA, dar pentru cat de criticat este publisher-ul trebuie sa evite competitorul lui Call of Duty principal, Battlefield, in fiecare an. Jocurile Battlefield au venit in anii succesivi inainte, Battlefield Vietnam s-a lansat in 2004 si Battlefield 2 a venit in 2005, in timp ce Bad Company 2 a fost lansat in 2010 si Battlefield 3 urmand in 2011, dar se pare ca nu au aparut prea des. Battlefield 4 a venit dupa 2 ani dupa Battlefield 3.

Desi este realizat de un studio diferit, Hardline este realizat de fostul producator al lui Dead Space, Visceral Studios, iar Battlefield in mod normal a fost realizat de DICE, unii fani sau plans despre faptul ca un nou joc Battlefield vine atat de repede dupa Battlefield 4, ce este inca departe de a fi perfect.

Un beta pentru Hardline are momentan loc pe PC si Playstation 4, un lucru pe care producatorii spun ca va ajuta pentru produsul final. Battlefield Hardline a fost anuntat luna trecuta dupa ce existenta sa a fost anuntata innainte de E3. Shooter-ul va fi lansat pe 21 Octombrie pentru PC, Xbox One, Playstation 4, Xbox 360 si Playstation 3.