Fostul producator al jocului Halo, Bungie a explicat intr-un nou interviu, de ce proiectul actual, shooter-ul ce imparte lumea, Destiny, nu va fi disponibil pe PC, atunci cand versiunile de Xbox 360, Xbox One, Playstation 3 si Playstation 4 se lanseaza pe 9 Septembrie.
Intrebat de Eurogamer de ce Bungie nu va aduce jocul pe PC, chiar daca jocul este produs intern pe platforma, conducatorul de design Lars Bakken, a spus ca adevarul nu este atat de simplu, si-ar fi dorit sa fi fost atat de simplu. Este destul de complicat, insa acest lucru nu inseamna ca nu se poate intampla in viitor, inseamna ca nu se va intampla acum.
Bungie nu a facut un joc pentru PC, inca din anul 2001, atunci cand a produs Oni, desi titlurile Halo din trecut, Halo : Combat Evolved si Halo 2 au fost lansate pe PC prin intermediul parteneriatelor cu alte studiouri. Bakken a spus ca Bunge vor sa realizeze producerea principala intern, si adaugarea unei alte platforme in amestec, in cazul nostru PC-ul, doar ar complica lucrurile mai departe.
Bakken spune atunci cand testeaza jocurile si incearca sa le joace pe Playstation 4, Xbox One, Xbox 360 si Playstation 3, este o multime de munca, iar adaugand un alt lucru este nebunesc.
COO-ul celor de la Bungie, Pete Parsons a oferit o replica asemanatoare atunci cand a fost abordat de Eurogamer despre o versiune de PC al lui Destiny. Acesta sustine ca 4 platforme din prima zi este foarte mult, luand in considerare ca echipa lor a fost o echipa de o platforma pentru foarte mult timp.
Un alt motiv pentru care producerea unei versiuni de PC al lui Destiny ar fi dificila este ca toate versiunile jocului se conecteaza la o lume singulara persistenta, si acest lucru ar necesita o cantitate de munca semnificativa pentru a reusi sa realizeze un lucru corect.