Advanced WarfareLa acest punct, probabil ati vazut trailer-ul de anunt pentru Call of Duty : Advanced Warfare. Daca nu l-ati vazut, permiteti-mi sa va pictez o pictura, Kevin Spacey, este un magnat de afacere futurist care se bucura de lansarea in monologuri extinse despre viabilitatea democratiei impuse, si intercalarea dintre meditatiile sale politice find un numar de scene implicand exploziile, focuri de arme si un Golden Gate Bridge foarte ghinonist.

Este un trailer foarte captivant din punctul de vedere al spectacolului. Dar cu cat ma uit mai mult, cu atat mai multe intrebari am despre Advanced Warfare.

Cat de des putem folosi acea tehnologie uimitoare?

Trialer-ul Advanced Warfare este plin de unelte SF. De-a lungul acestor fragmente scurte  de gameplay, putem vedea personajele folosind mantii de invizibilitate, manusi cu care escaladezi pereti, hoverbike-uri, si exo costume ce furnizeaza abilitati impresionante de sarituri.

Sunt o multime de lucruri acolo, o colectie de tehnologie care pare sa vrea sa adauge diversitatea de care avea atat de multa nevoie, gameplay-ul obisnuit al seriei. Dar vor fi aceste dispozitive o parte consistenta din arsenalul vostru, sau momente specifice dintr-o campanie care mentine controlul strict atunci cand vom avea voie sa le folosim?

Vedeti voi, Call of Duty are acest mic obicei de a oferi acces la jucarii distractive, dar doar pentru cateva momente scurte. Tineti minte costumul cu aripi din Black Ops II?  A fost foarte distractiv. Pentru acel singur nivel in care aveati acces la el. Chiar si insotitorul canin din Ghost a facut o schimbare intersanta, pana la acel punct in care jocul a uitat ca exista.

Cu siguranta, acel roller coaster a imprevizibilitatii a fost intotdeauna o marca inregistrata a campaniei Call of Duty. Dar sunt modalitati de a mentine emotia unui film de actiune, in timp ce le ofera jucatorilor acces la o selectie mai mare de unelte si arme.