Jocul action adventure al lui David Board ii pune pe jucatori in rolul unui astronaut ce a acceptat o misiune intr-o lume distanta care arata promitator in termeni de atmosfera si vegetatie. Este o calatorie cu un singur sens si o afacere buna a misterului melancolic din partea initiala a jocului vine din motivul pentru care cineva s-ar oferi pentru o astfel de misiune din prima.
Restul misterului are loc dupa ce astronautul aterizeaza, si o data ce platformingul bland si puzzle-urile fizice incep sa te atraga in ritmul lor. Aceasta planeta care trebuia sa fie bogata in viata primara se pare ca este defapt un castron de praf sterp, roci stancoase, imense si intinderi nesfarsite de desert si moloz. Ce s-a intamplat? Unde mergi la magazin? Explorand putin, chiar si un puzzle mai mare sugereaza. Inconjurand un deal, astronautul gaseste un set de stalpi de telegraf care par sa vina din distanta. Exista un orasel industrial sovietic parasit si semnele indica un esec in a transforma planeta in numele comunismului. Cum au reusit rusii sa aterizeze in spatiu in anul 1980? Si unde au disparut acestia?
Desi Lifeless Planet este primul joc lansat de Board, a lucrat in design ani bun. A inceput ca si coder in adolescenta cu un VIC-20, inainte sa migreze pe Atari ST si in cele din urma pe PC. Casa parintilor sai este inca plina cu notite si schite pe care le-a creeat ca baiat tanar, visand. A realizat o harta Counter Strike care a aparut o data pe un cd de la PC Gamer, aceasta se numea de_museum, daca cineva isi aminteste de ea. Acum, acesta isi petrece majoritatea timpului ca partener intr-un studio mic de productie care este specializat in a face videoclipuri si interactiuni pentru organizatii non-profit si caritate. Pe langa acestea el este si foarte interesat in educatia stiintei si lucruri ce au legatura cu acest lucru.