Daca v-au placut jocurile real time strategy (RTS) sau jocurile de cooperare, aveti cel putin un lucru in comun cu Mario Castañeda. Mario este cofondatorul companiei Prismatic Games, un studio indie care are baza in Tucson, Arizon. Momentan Mario, incearca sa stranga o anumita suma de bani pe Kickstarter, pentru noul sau titlu Hex Heroes, un joc pe care el si echipa sa spera sa-l poata aduce pe Wii U.
Cei de la Kotaku i-au luat un interviu despre producerea jocurilor precum Hex Heroes si impactul pe care spera sa -l aiba asupra noilor gameri, dar si asupra celor mai vechi.
Cate ceva despre Hex Heroes?
Hex Heroes a inceput ca un titlu de Game Jam anul trecut, cand eu si prietenul meu am vrut in sfarsit sa producem ceva pentru platforma Wii U. Echipa mea si cativa prieteni au scos un prototip si am simtit ca are multe de promis. Am vrut sa capturam un gameplay asimetric intr-o metoda care era mai profunda decat un mini joc, asa ca Hex Heroes aduce RTS strategy catre joaca action/party.
Mai exista vreun joc asemanator pe piata?
Nimic nu poate defapt sa livreze co-op de pe canapea. Hex Heroes este modelat un pic dupa Savage, ce se joaca online. Acesta va fi primul RTS pentru WII U si posibil primul joc de consola RTS care sa nu-i deranjeze pe jucatori.
Ce jocuri au avut cea mai mare influenta asupra lui Hex Heroes?
Warcraft 2, cu siguranta in termeni de gameplay. Estetica este o evolutia a jocului celor de la Double Fine, STacking. In timp ce producem jocul, vom prelua mai multe din alte titluri RTS.
De ce ar trebui ca oamenii sa doneze pentru Hex Heroes?
Daca detineti un Wii U, il detineti pentru a dona pentru acest joc. Jocuri care pot sa fie folositoare pentru gamepad-ul Wii U nu apar destul de repede.
Hex Heroes are cate ceva pentru toata lumea.