DICE continua sa munceasca la rezolvarile problemelor din Battlefield 4, ultima proba pe acest lucru o putem vedea in patch-ul nou lansat imbunatatind performanta online a jocului. Noul update este acum disponibil pentru PC, Xbox 360 si Playstation 3, iar lansarea acestuia pe Xbox One si Playstation 4, va fi realizata mai tarziu saptamana aceasta. Una din schimbarile incluse pe PC, Xbox One si Playstation 4 ale update-ului, este ceea ce se numeste „High Frequency Bubble”. Acest lucru permite jocului sa primeasca actualizari de la server mai frecvent pentru lucrurile care se intampla intr-o zona a jucatorului. Potrivit unui post de pe blog al celor de la DICE, acest lucru rezulta in mod normal intr-o experienta a jucatorului mai corecta si mai neteda.
Implicit, aceasta optiune este dezactivata in patch-ul initial. Poti sa activezi optiunea din meniul de Optiune si depinzand de viteza de internet, vei avea 3 setari diferite. Cei care inchiriaza servere pe PC vor fi liberi sa activeze sprijinul pentru „High Frequency Bubbles”. Pe Xbox One si Playstation 4, toate serverele de 48 de jucatori vor avea caracteristica activata din start, de asemenea un mic set de servere de 64 de jucatori. DICE spera sa activeze aceasta caracteristica in 24 de ore daca functioneaza cum trebuie.
Acesta este primul patch care va fi lansat si se foloseste de imbunatatirile testate in mediul de test al comunitatii. Mediul de test al comunitatii a fost lansat luna trecuta, ca platforma ce le permite celor de la DICE sa testeze noi imbunatatiri cu un grup mai mare de oameni, mai exact jucatorii de PC al jocului, ce au optat sa participe. DICE a promis recent ca anuntul lui Battlefield Hardline nu va avea impact asupra sprijinului continuat pentru Battlefield 4 si a anuntat ca un update major pentru netcode era in productie.
Cei de la DICE au spus ca numarul de schimbari posibile prin acest update ar putea fi dificil de implementat fara sprijinul continuu a comunitatii.