A inceput, unde incep unele din cele mai bune obsesii incep, intr-un magazin de inchiriere. Ian Ficsh spune ca au fost destul de norocosi sa traiasca aproape de un loc care avea toate aceste sisteme nebune exotice pe care le puteai inchiria. Acestia au inchiriat Road Rash pe 3DO si era nemaipomenit. A fost prima data cand au intrat in aceasta serie, au jucat seriile Genesis si le-au placut, dar Road Rash pe 3DO i-a impresionat cu adevarat.
Fascinatia l-a lovit pe Fisch printr-o cariera in productia de jocuri care l-a dus in locuri foarte ciudate. La Gameloft, el a suferit onoarea de a munci la jocul puzzle brandat de Paris Hilton, inainte de a vedea socialite adus pe scena la E3 si de multe ori gresind titlul de multe ori, sau timpul in care el a muncit la o licenta de film unde angajatii sai au fost atat de paranoici despre film fiind piratata de staff in timp ce a fost facut sa mearga fara internet, fara porturi USB.
Prin toate acestea, iubirea lui Fisch pentru Road Rashnu nu a oscliat niciodata. In 2009, un deceniu plin dupa ultimul joc lansat cum trebuie pe N64 le-a spus pe blogul Gamasutra pentru a spune lumii de ce are nevoie de Road Rash.
Daca Road Redemption continua pe traiectoria actuala ar trebui sa furnizeze promisiunea, si a face un fel de gen care a disparut din pacate. Sau va disparea, la un moment dat, permitandu-i lui Fisch si fratelui lui pentru a invia unele memorii din copilarie, indiferent cat de pufos ar putea fi. Acesta spune despre Road Rash N64 ca are aceasta recolectie de a fi capabil sa-si puna anvelope de fier in rotile unui inamic pe motocicleta. Acesta spune ca nu a implementat acest lucru inca, dar il vor implementa in Road Redemption, oricum.